KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS

Viena sparčiausiai auganti Latvijoje ir neseniai Lietuvoje veiklą pradėjusi „FinTech“ įmonė, kurios komanda turi didelę patirtį bankininkystės, finansų ir IT srityse. "Altero" - paskolų palyginimo platforma savo veiklą pradėjo 2016 metų birželio mėnesį ir nuo to laiko paskolų pasiūlymus jau palygino 61 665 Altero klientai. Bendra Altero tarpininkaujant išduotų paskolų apimtis – 45.5 milijono eurų. „Altero“ yra automatizuota platforma, kurioje klientai per trumpą laiką gauna kelis paskolų pasiūlymus vienoje vietoje.

Darbo pobūdis:

  • Klientų aptarnavimas įvairiais kanalais (telefonu, el. Paštu, „whatsapp“ ir kt.)
  • Klientų konsultavimas apie įmonės siūlomas paslaugas;
  • Duomenų apdorojimas ir įvedimas;
  • Kasdieninis klientų srauto stebėjimas;
  • Klientų paskolų sandorių valdymas;
  • Bendravimas su partneriais (bankais ir kt.) apie skolinimo ir klientų klausimus;
  • Įmonės pardavimų ir kokybės tikslų pasiekimas.


Reikalavimai:

  • Puikios lietuvių kalbos žinios, rusų kalbos žinios - privalumas;
  • Vidinė motyvacija;
  • Puikūs bendravimo ir pardavimo telefonu įgūdžiai;
  • Didelis atsakomybės jausmas;
  • Patirtis paskolų sektoriuje;
  • Geri kompiuteriniai įgūdžiai;
  • Domėjimasis finansais, IT, pardavimais (bent 1 iš 3)
  • Pageidautina ankstesnė pardavimų patirtis;
  • Noras padėti klientui rasti geriausią sprendimą.


Mes jums siūlome:


Siūlome įdomią darbo aplinką sparčiai augančioje įmonėje su patyrusiais kolegomis. Mes suteiksime Jums profesionalius mokymus apie vartojimo kreditavimo rinką ir mūsų platformą bei pardavimus. Tai puiki galimybė Tavo profesiniam karjeros augimui. Mes galime pasiūlyti patrauklius atlyginimus ir premijas. Jei esi pasiruošęs naujiems iššūkiams - PRISIJUNK!

Lauksime tavo CV el. paštu: ieva@altero.lt